مرکب دیلون

پرسش

نوسانات رنگ در زمان چاپ

علت نوسانات رنگ در یک کار چاپی در حال اجرا چیست؟

در زمان چاپ و در حال اجرا مشکلی متدوال است. در این مطلب از وبلاگ دیلون به بررسی علل و راه حل‌های رفع این مشکل می‌پردازیم.

عدم کنترل یا کنترل ضعیف و Ph ؛ نخستین موضوعی است که با کنترل آن‌ها می‌توان از بروز نوسانات رنگ جلوگیری کرد.

نوسان در میزان انسجام زیر لایه یا نوع زیر لایه عامل دیگری است که موجب نوسانات رنگ در یک کار چاپی در حال اجرا می‌شود. در صورت بروز این مشکل از تولیدکنندگان مشورت بگیرید.

استفاده چندباره از ‌های استفاده شده نیز باعث نوسانات رنگ در زمان چاپ می‌شود. پیشنهاد ما جایگزینی و اضافه کردن مرکب دیلون تازه، جهت رفع این مشکل است.

مقدار ناکافی مرکب در منبع تغذیه یا چمبر باعث نوسانات رنگ در چاپ می‌شود. با اضافه کردن مرکب دیلون به منبع و اطمینان از وجود مرکب کافی در مجموعه دکتر بلید از بروز نوسانات رنگ جلوگیری کنید.

همچنین استفاده از بچ‌های گوناگون از مرکب یا مرکب‌های مختلف از تولیدکنندگان متفاوت باعث بروز مشکلات فوق می‌شود که با استفاده از مرکب‌های یک تولیدکننده معتبر هم‌چون دیلون می‌توان از بروز آن پیشگیری کرد.

در صورت عدم رفع مشکل، کارشناسان فنی دیلون همواره پاسخگوی شما خواهند بود.

مطالب دیگر

پل چاپی

گاهی پس از کنترل نمونه چاپ شده متوجه می‌شوید که حروف یا اشیائی از چاپ به هم چسبیده‌اند و یا دچار کاهش در وضوح چاپ شده‌اند. در این صورت با مشکل پُر کردن یا پُل زدن و به‌عبارتی پل چاپی مواجه هستید.

بخوانید »